Mytilene, Lesvos

our blog

“Lesvos: After all, it’s still the Aegean!” Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Λέσβου

Το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο Μολύβου η παρουσίαση της στρατηγικής καμπάνιας επικοινωνίας “After all, it’s still the Aegean”, λίγες ημέρες μετά την παρουσίασή της και στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια της ημερίδας The Tourism of Tomorrow (διαβάστε περισσότερα εδώ).

Το νέο έργο, το οποίο ανέθεσε ο Φορέας Τουρισμού Μολύβου/Μήθυμνας στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του ACT, αποτυπώνει τις προτάσεις στρατηγικής επικοινωνίας με στόχο την αύξηση της αναγνωσιμότητας της Λέσβου ως τουριστικού προορισμού.

Στο πλαίσιο των υφιστάμενων στρατηγικών μάρκετινγκ και κάθετων αγορών, η παρούσα μελέτη του American College of Thessaloniki παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση με τα προωθητικά μηνύματα, τα εργαλεία και τις πρακτικές που αποσκοπούν στην ανατροπή των επιπτώσεων της προσφυγικής κρίσης και των αρνητικών αντιλήψεων που συνδέονται με το νησί. Με κύριο σκοπό την ανάκαμψη της τουριστικής ανάπτυξης στα επόμενα χρόνια, η μελέτη στοχεύει στις μεγάλες γεωγραφικές πηγές τουρισμού του νησιού.

Το έργο αναλύει τα δεδομένα της κατάστασης όπως έχουν διαμορφωθεί μετά την προσφυγική κρίση. Λαμβάνει, επίσης, υπόψη τους περιορισμένους διαθέσιμους πόρους, καθώς και την προηγούμενη μελέτη του ACT (2012) branding, τοποθέτησης, και στρατηγικής μάρκετινγκ με έμφαση σε κάθετες αγορές. Οι προτάσεις εστιάζουν στην εφαρμογή μιας στοχευμένης, συνεκτικής και ρεαλιστικής επικοινωνιακής στρατηγικής, που αξιοποιεί καλύτερα τα διαθέσιμα τεχνολογικά μέσα (πρακτικά εργαλεία με μικρό κόστος), με σκοπό την ενίσχυση και καλύτερη προβολή των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του τόπου.

 

Διαβάστε περισσότερα στο σχετικό δελτίο τύπου του Φορέα Τουρισμού Μολύβου εδώ.

Η καμπάνια After all, it’s still the Aegean. υλοποιείται ήδη εδώ και λίγες εβδομάδες από την ομάδα της Quidro και του K44 Design Studio, με σχετικές δημοσιεύσεις στα κανάλια του The Other Aegean στα social media και τις πρώτες καμπάνιες, στοχευμένης online διαφήμισης στην αγορά της Γερμανίας. Βασικός κορμός της επικοινωνίας της καμπάνιας η ιστοσελίδα του The Other Aegean, που επανασχεδιάστηκε και το περιεχόμενό της εμπλουτίζεται συνεχώς, για να αποτελέσει τον κύριο κόμβο πληροφοριών για κάθε επισκέπτη της Λέσβου!

Στο πλαίσιο της εφαρμογής της καμπάνιας, οι εργασίες της ομάδας περιλαμβάνουν τον πλήρη ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας και της δημιουργίας και δημοσίευσης online περιεχομένου.

Μπορείτε να δείτε κάποιες από τις δημοσιεύσεις αυτές παρακάτω:

 


Still Serene. Still Lesvos.

So much more than your typical holiday destination.

Α serene, magical island, ready to…

Posted by Lesvos The Other Aegean on Monday, 22 January 2018

 

Πρωτότυπη φωτογραφία: Κώστας Σταματέλλης

 

Πρωτότυπη φωτογραφία: Νίκος Κόκκας

 

Πρωτότυπη φωτογραφία: Κώστας Μουγκόλιας

 

Πρωτότυπη φωτογραφία: Γιώργος Παπαδόπουλος

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top